Απονομή Αξιολόγησης

 Την Τετάρτη 14 Μαρτίου έγινε στο Σ.Δ.Ε. Πύργου η απονομή της Ενδιάμεσης Αξιολόγησης στις εκπαιδευόμενες και τους εκπαιδευόμενους του σχολείου. Αξιολόγηση γίνεται ως προς δύο άξονες: Ενδιαφέρον (για το Γραμματισμό) και Ανταπόκριση (στις απαιτήσεις του Γραμματισμού). Το Ενδιαφέρον αξιολογείται στο εύρος της λεκτικής κλίμακας : Πολύ μεγάλο, μεγάλο, ικανοποιητικό, μέτριο, ελάχιστο. Η Ανταπόκριση αξιολογείται στο εύρος της λεκτικής κλίμακας : Άριστα, πολύ καλά, καλά, επαρκώς, ανεπαρκώς.

Στον κάθε Γραμματισμό ο Εκπαιδευτής μπορεί να γράψει ένα κείμενο που αφορά την παρουσία και τη συμμετοχή του εκπαιδευόμενου. Για παράδειγμα: "Έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον ως προς τη μάθηση και ανταποκρίθηκε καλά στις απαιτήσεις του γραμματισμού. Συμμετείχε πρόθυμα και με επιθυμία κατάκτησης καινούργιων γνώσεων στις διάφορες μαθησιακές δράσεις εκφράζοντας απορίες, προβληματισμούς και απόψεις. Αν παρακολουθούσε με περισσότερη συνέπεια και αν είχε καταβάλει μεγαλύτερη προσπάθεια, θα είχε καλλιεργήσει ουσιαστικότερα τις δεξιότητές της στο γραμματισμό. Η ευγένεια, ο πλούσιος συναισθηματικός κόσμος, η επικοινωνιακή της διάθεση και το πνεύμα προσφοράς, λειτούργησαν καταλυτικά στη δημιουργία θετικού μαθησιακού κλίματος και την ισορροπία της ομάδας. Συνεργάστηκε αρμονικά με τους άλλους εκπαιδευόμενους δείχνοντας ευγένεια και επικοινωνιακή διάθεση. Θα μπορούσε γενικά να διεκδικήσει πιο δυναμικά την προσωπική της εξέλιξη και να δείξει μεγαλύτερη αποφασιστικότητα στην υλοποίηση των στόχων της.  Καλή συνέχεια!"

 

 

 

πατήρ Παναγιώτης Γιατράς

Την Τετάρτη 7/3/2018 λάμπρυνε το τμήμα του Σ.Δ.Ε. στην Αμαλιάδα, με την παρουσία του, για δεύτερη φορά ο πατήρ Παναγιώτης Γιατράς, ο οποίος συνομίλησε με τους εκπαιδευόμενους και τις εκπαιδευόμενες και απάντησε ασμένως στα ερωτήματα που του υπέβαλαν γύρω από θεολογικά ζητήματα – και όχι μόνο.

Ο πατήρ Γιατράς ανάμεσα στους εκπαιδευόμενους του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας

Ο πατήρ Γιατράς με το μειλίχιο και οικείο ύφος του και με τη χρήση παραβολών, αποφθεγμάτων και βιωματικών περιπτώσεων εξήγησε με σαφή και κατανοητό τρόπο, μεταξύ άλλων, τη σημασία της νηστείας – καθώς διανύουμε τη Μεγάλη Τεσσαρακοστή – τον ρόλο της εξομολόγησης αλλά και της ειλικρινούς και έμπρακτης μετάνοιας στη ζωή των ανθρώπων.

Τέλος, παρότρυνε τους εκπαιδευόμενους να απομακρύνουν το ψέμα και την υποκρισία από τη ζωή τους, να ασκηθούν στην καταπολέμηση του εγωισμού, διότι «το νικάν εαυτόν, μεγίστη και αρίστη νίκη εστί» και επέμεινε στη σημασία της συγχώρεσης, της ταπείνωσης και της ανιδιοτελούς αγάπης και στη συμβολή τους στην ανθρώπινη ευτυχία.